SLUIT ✕
Dankuwel voor uw bericht, we beantwoorden dit zo spoedig mogelijk ...

Dankuwel! Uw bericht is ontvangen.

Helaas, er ging iets mis bij het verzenden!

pictogram zoals Tandarts Heusden deze gebruikt in verband met de periodieke controle
Door regelmatig bij ons langs te komen voor gebitscontrole, signaleren we eventuele tandproblemen voordat het erger wordt. Dit voorkomt ook extra kosten.

Periodieke controle

Een slecht gebit heeft gevolgen voor uw gezondheid. Zo kunnen ontstekingen in de mond leiden tot hart- en vaatziekten, diabetes of klachten aan de neus, keel en oren. Door de tandarts en de mondhygiënist te bezoeken, houdt u dus niet alleen uw gebit, maar ook uw lichaam gezond!

Waarom ook bij een mondhygiënist?
Deze geeft u extra aandacht om daarmee gaatjes, tandvleesontstekingen en andere gebitsproblemen te voorkomen. Als er bijvoorbeeld iets mis is met uw tandvlees, dan kan dat zonder adequate behandeling leiden tot loszittende tanden en kiezen en zelfs tot tandverlies. Onze mondhygiënisten zorgen ervoor dat uw tanden, kiezen en tandvlees optimaal gezond blijven.

Wat anderen prettig vinden bij Tandarts Heusden

Patiënt worden?
Samen gaan we voor een stralende lach! Wanneer u op de button hiernaast klikt, verschijnt een inschrijfformulier dat u kunt downloaden en invullen. Wanneer u dit vervolgens naar het aangegeven mailadres stuurt, nemen wij snel contact met u op!

Let op! Wilt u het hele gezin inschrijven, vul dan voor alle gezinsleden apart een formulier in.