SLUIT ✕
Dankuwel voor uw bericht, we beantwoorden dit zo spoedig mogelijk ...

Dankuwel! Uw bericht is ontvangen.

Helaas, er ging iets mis bij het verzenden!

pictogram zoals Tandarts Heusden deze gebruikt in verband met vullingen
Heeft u een gaatje? Wilt u uw oude grijze amalgaam-vullingen vervangen door composiet vullingen? Of is een stuk van een voortand of kies afgebroken?
Na een behandeling kunt u weer goed kauwen en uw gebit ziet er weer fraai uit.

Vullingen

Wanneer u een gaatje heeft dan is het verstandig om snel een afspraak te maken om deze te laten vullen. Door uw tand of kies tijdig te laten vullen, voorkomt u grotere schade aan uw gebit. Om maar niet te spreken over de (pijn)klachten die daarbij horen.
Wanneer u te lang wacht dan kan de ontsteking zich uitbreiden en een wortelkanaalbehandeling nodig zijn. In het uiterste geval verliest u de tand of kies.

En let op, want een gaatje of versleten vulling geeft niet altijd direct klachten. Ons advies is daarom ook om twee keer per jaar uw gebit door ons te laten controleren.

Wat kan ik verwachten van een composiet vulling?
Allereerst neemt uw tandarts de behandeling met u door. U kunt ook aangeven of u een verdoving wilt.
Dan maken we de kies of tand schoon: alle schadelijke bacteriën verwijderen we zorgvuldig. We drogen de tand of kies voordat we deze gaan vullen, zodat de vulling beter hecht en langer meegaat.
Na het vullen brengen we de vulling in de juiste vorm en op hoogglans met verschillende polijst-materialen.

De voordelen van onze composiet vulling behandeling

Patiënt worden?
Samen gaan we voor een stralende lach! Wanneer u op de button hiernaast klikt, verschijnt een inschrijfformulier dat u kunt downloaden en invullen. Wanneer u dit vervolgens naar het aangegeven mailadres stuurt, nemen wij snel contact met u op!

Let op! Wilt u het hele gezin inschrijven, vul dan voor alle gezinsleden apart een formulier in.